7 Nisan 2014 Pazartesi

Dostlar Evimi Şenlendirdi...

Lise yılları insan ömrümün en güzel çağı sanırım .
 Üniversite okusam fikrim değişir miydi bilmem ama şundan eminim ki lise arkadaşlarımı hiçbir şeye değişmem .
 Biz ki yıllar boyu görüşmeyip görüşemeyip o arkadaşlıktan dostluktan hiçbir şey kaybetmeyen insanlarız.
Biz işte bu sevgili dostlarla yine bir pazar kahvaltısında buluşuverdik.
 Konuşacak ne de çok şey birikmiş.
 (ben grubun sessizi olarak can kulağıyla dinleyiverdim arkadaşlarımı yapı meselesi sanırım onlar bundan şikayetçiler ama ben gayet iyiyim böyle )


Kimimiz evlendi kimimiz okumaya devam etti kimimiz de iş hayatına atıldı.
Ne mutlu ki bize arada tek tük pürüzler çıksa da biz hala dostuz ve daha nice nice yılları deviririz inşallah.


Dostlarım benim evime ilk defa gelir de ben durur muyum.
Hakkıyla ağırlamak lazım gelirdi inşallah ben de layıkıyla ağırlamışımdır dostlarımı.
Evimi şenlendirdiler , mutlu ettiler , gönül aldılar , sevdiler , sevildiler...




Dost sofrasın da dostlara en sevdiğim kurabiyemden de yaptım.
Benim gibi tarçına (özellikle kokusuna ) hasta bir insandan bunu kullanmamamı bekleyemezsiniz . :)

1 paket margarin ( eritme)
1/2 çay bardağı zeytinyağı
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1 çay bardağı pudra şekeri
Aldığı kadar un ( 2 - 2,5 su bardağı gibi)

Bulamak için

Tarçın
Toz şeker

Un hariç bütün malzemeler karıştırılır iyice özleşene kadar çırpılır.
Fırın açılır derecesi 175 e ayarlanır.
kurabiye harcına un da yavaş yavaş eklenerek hamur yoğurulur.
Sert bir hamur olmayacak ki kuruyup kalmasın ağızda dağılsın.
İstediğiniz şekli verip fırına veriyoruz.
10 dk ya kalmadan pişiyor kurabiyelerimiz.
Tarçınla toz şekeri karıştırıp fırından tazecik çıkan kurabiyelerimizi sıcağı sıcağına buluyoruz bu karışıma.
Hafif ılıdıktan sonra ikram edebilirsiniz.
Kokusu tadı baştan çıkarıyor zaten insanı tadı damağınızda kalıyor.


Afiyet , bal , şeker.....


Tuğçem'den Sevgilerle....


4 yorum:

  1. Ellerinize sağlık her şey çok güzel görünüyor ;) Bi üniversite öğrencisi olarak bende lise arkadaşlıkları çok başka çok daha güzel diyorum kesinlikle haklısınız bu konu da yani :) Allahım dostluğunuzu , muhabbetinizi daim etsin inş. sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Esenciğim. Kardeş kıvamında dostları Rabbim bereketlendirsin hayatımızda.
      Duaların için teşekkürler , kalbimiz karşılıklı...
      Tuğçem'den Sevgilerle....

      Sil
  2. Ellerine sağlık.. yorulmuşsundur mutlaka bu kadar çeşit yapmak falan ama değmiş belli..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavişim teşekkürler...
      Yoruldum ama değdi dost sohbeti alıp götürdü hepsini...
      Tuğçem'den Sevgilerle... :)

      Sil

Görüşlerinizi benimle paylaşın..