5 Haziran 2014 Perşembe

Cici Blog Kardeşim :)

Sevgili Nebihan Akça'nın blog kardeşliğine ben de katılmıştım hatırlarsınız.Öncelikle Sevgili Nebihan Akça'ya teşekkürlerimi sunuyorum ve kocaman öpüyorum kendisini.
Eşleştirmede öyle cici bir blog kardeşim oldu ki inanın böyle bir kardeşim olmasını çok isterdim.Yeni tanışmamıza rağmen kendisini yıllardır tanıyor gibiyim sesini duymasam yüzünü görmesem de yıllardır yanımdaymış gibi hissediyorum.
Öyle mükemmel işler yapmış ki benim canım kardeşim ( Aslım annemle kulaklarını çınlattık epey) ünlü tasarımcıların yaptıkları yanında devede kulak kalır.
Annesi de resmi olmasa da bir terzi olan bir insan olarak bu tür konulara şu sıralar fazlaca merak sarmışken ben Aslımla tanışmam hiç de tesadüfi bir olay değildir.Kaderimde varmışsın Aslım. :)
Küçük bir fikirden büyük emekler vererek şahane şeyler yapmış.


Ben size şöyle küçük bir örnek paylaşayım. Aslımla ilgili daha fazlasına şuradan ulaşabilirsiniz.

Nice uzun uzun dostluklara. Hoşçakalın...


Tuğçem'den Sevgilerle.... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşın..