22 Mayıs 2014 Perşembe

Mim Mim Mimmm :)

Bu mim olayı bir şahane.. :)
Sevgili Esenciğim ilk mimine beni de eklemiş. ( Açıkçası tam olarak çözemedim bu mim olayını ama çok zevkli ve hoş bir olay olduğu kesin. )

Heyy bu tam olarak da benim . ( aslında annem sinirlendiğinde bana bu şekilde hitap eder. ) Olsun çok sevimliyim sonuçta. :)

TAG'landim, Tag'ladim,
          1) Telefonun nerede?
   Elimde

2) Partnerin?
Ahh Sevgili. Kalbimde,aklımda,her kelimemde... :)

3) Saçlarin?
kimse bilemez,göremez ;)

4) Annen?
mis kokulum , en değerlim, canparem, idolüm...

5) Baban?
huzur bulduğum, ilk aşkım..

6) En sevdiğin eşya?
mor kek çırpıcım :)

7) En son gördüğün rüya?
ımm uyuduğumu görüyordum... şahane bir rüyaydı :)

8) Hayalindeki araba?
kıpkırmızı miniminnacık bir araba :)

9) içinde bulunduğun oda?
çalışıyorum ben :(

10) Korkun?
yalnızlık, karanlık, sessizlik,...

11) On sene içinde ne olmak istiyorsun?
ÖYle büyük hayallerim var ki ilki anne olmak diğerlerini on sene sonra konuşalım :)

12) Sen ne değilsin?
egoist
13) En son yaptigin sey?
bi önceki blog yazım :)

14) Uzerinde ne var?
eteğim,hırkam , boğazlı badim :) ( evet bu sıcakta hala boğazlı giyiyorum )

15) Senin hayatin?
onunla anlam kazandı

16)Moralin?
süpper :)

17) Su an ne dusunuyorsun?
yarın ki misafire ne yapsam ki ben :)

18) Senin bilgisayarın?
sony
19) Bira?
cık cık cık çok ayıp...

20) Aşk?
ömrümce benimle kalsın kelebeklerim. :)

Ben de ;
byazra ki o benim canım olur. 
Bal Tatlısı adlı arkadaşımı (ki o dolmalardan bende istiyorum .)
Diktiklerim adlı şahane bir bayanı . Her yazısını tekrar tekrar okuyorum. Hatta onun yüzünden evime dikiş makinesi bile alabilirim :)
mimliyorum.

Kendilerini zaten büyük bir zevkle takip ediyorum bundan sonra da adım adım takipteyim. :)



Tuğçem'den Sevgilerle.... :)




2 yorum:

  1. Gerçekten ilgine çok mutlu oldum :) Mor kek çırpıcın :) ne güzel bi yanıt olmuş ama şaşırmamak lazım bu maharetli hanımdan bu cevabı almaya :) ayrıca çok da güzel bi mim olmuş Ki ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok mutlu oldum Esenciğim :) Kek çırpıcı olmadan olmaz hele de mor olmadan asla olmaz. :) İltifatların için çok teşekkür ederim canımcığım çok naziksin. :)
      Tuğçem'den Sevgilerle..... :)

      Sil

Görüşlerinizi benimle paylaşın..