3 Mart 2014 Pazartesi

Hayat Bir Dans.


Hayat bir dans. Ve sen o dansın asıl yıldızısın... Unutma...!
Bir kitapta okumuştum , ismini hatırlamıyorum ama hayatı çok güzel anlatmış , paylaşmak istedim.
Hayat bir oyun diyordu kitapta ve siz bu oyunun esas kahramanısınız.
Oyun için size jetonlar veriliyor ; ve siz ister atonlarınızı kullanıp kendi oyununuzu kendiniz oynarsınız veya başka birinin oyununda figüran olursunuz.. Jetonlarınız cebinizde pişmanlıklarınız kalbinizde.
Bu oyunu jetonlarınız cebinizde bitirmeyin.Doya doya yaşayın hayatınızı.

Her yeni günün size verilen bir hediye olduğunu unutmayın.Hediyeler kıymetlidir , Sizde hayatınıza kıymet verin ve doya doya yaşayın.Hergün yeniden doğuyoruz , ölümden yaşama dönüyoruz. Biz mucizeyiz , kıymetliyiz.Başkalarının kıymetinizi bilmesini beklemeyin.Herkes kendi oyununu oynamaya ,kendi dansını yapmaya geldi bu dünyaya. Herkes üstündür bir diğerinden , herkes en kıymetlidir.

Hayat bazen istediğiniz gibi gitmiyor. Keşkeleriniz , pişmanlıklarınız , hayal kırıklıklarınız had safhaya geliyor bazen.. Can kırıklarınız oluyor ; canınız en derininde büyüyor , büyüyor daha da bir acıtıyor canınızı... Tıpkı benim şu anda yaşadığım şey gibi..

Hayat bir dans... Ve sen o dansın yıldızısın...
Herkes kendi dansını yapmak için geldi bu sahneye..
İnsanoğlu ölümlü bu dünyadan ne zaman göçedip gideceği belli değil , kimse bilemez..Bu sebeptendir ki her anınız son olabilir. Son dansınızı güzel yapın.






Bu sizin sıranız...
Hayatını pişmanlıklar sarmadan önce silkinin ve kendinize gelin.
Bu hayat vazgeçmek için çok kısa...
Cebinizde jetonlarınız , kalbinizde kayal kırıklıklarınız son dansınızı yapmadan çekip gitmeyin bu dünyadan.

Boşverin onun bunun ne dediğini...
Siz kendiniz için varoldunuz..
Bu oyunun başrol oyuncusu bu dansın starı sizsiniz.
İnsanız kimbilir neler biriktirdik içimizde ne acılarımız var.(kendimden biliyorum inkar etmeyin.)
Unutun onları geçmişi unutmadan bugünü yaşayamazsınız.
Kimsenin sizi üzmesine izin vermeyin ; buna kimsenin hakkı yok.
Ne hayaller biriktirdik içimizde ne umutlar yeşerdi yeşerdi çürüttük yine kendimiz en derinimizde.

Vazgeçmeyin , vazgeçtiğiniz anda biter herşey..

Bugün hayatımın bundan önceki 23 senesini silip yeni bir hayata başlangıç yapıyorum.
Hayal kırıklıklarım , pişmanlıklarım keşkelerim..Yoklar onlar artık.
Her şeye sıfırdan başlıyorum.
Bundan sonra hayallerim , isteklerim , yeni başlangıçlarım var.Benim hayatım var , ben olmak var.
Ne çok ağladık , ne çok acı çektirdik kendimize , birbirimize..
Bunu yapmayın kendinize... Yapmayayım bunu kendime.

Bu benim dansım... Bu dansın yıldızı benim...
Bir liste çıkarın kendinize... Dansınız sonlanmadan önce yapmak istedikleriniz..
Kocaman bir liste yaptım kendime.
İstediğiniz yerinden başlayabilirsiniz listenizin , yeter ki yapın...!
Hayalleriniz ve mutluluklarınız olsun bundan sonra kalbinizde...
Es geçmeyin bir tek adımı bile.
Kendinizden ödün vermekten vazgeçin..

Gülmek istiyorsanız gülün...
 Koşun , sokak arasında çocuklarla ip atlayın kahkahalarla ...
 Atın hayatınızdaki fazlalıkları...
 O mağazanın önünden her geçtiğinizde içinizin gittiği elbiseyi alın , olamıyorsanız içine olun.
Sevin..
Seviyorsanız gidin söyleyin , keşkeler biriktirmeyin içinizde...
Müziğinizi tamamlayın, yeni melodiler katın hayatınıza..
Yeni mucizeler getirin dünyaya , anne olun , baba olun...
Çıkın sokaklara sabahın çiğ vaktini çekin ciğerlerinize..
Hayallerdir insanı var eden..


Bu benim dansım , benim hayallerim , benim müziğim , benim oyunum.
Bu dansın yıldızım benim.
Hayattan vazgeçmeyin.Hayallerinizden vazgeçmeyin.
Hayallerinizden vazgeçmek kendinizden vazgeçmektir.

Ben bunu bugün yapmaya başlıyorum.Size de bir dost tavsiyesidir bu.

Jetonlarınız cebinizde can kırıklarınız batarak kalbinize bitirmeyin bu dansı.


Tuğçem 'den Sevgilerle...!














2 yorum:

  1. Yazınızı ilgi ve beğeniyle okudum. Başarınızı kutlarım.
    www.erhantigli.blogspot.com

    YanıtlaSil

Görüşlerinizi benimle paylaşın..