18 Temmuz 2011 Pazartesi

Tuğçem 'den Sevgilerle

Evvel zaman içinde kalbur saman içinde bir yerlerde birileri varmış :)
Eh bir yerlerde birileri hep varmış..
Neyse eciği cücüğü boşverelim gel gelelim bana ve bu bloğa .Öyle uzun zamandır tasarlamadım aklıma esti yazıyorum en azından yazmaya çalışıyorum ya da iki gün sonra sıkılıp bırakabilirim hiç belli olmaz ayran gönüllü şıpsevdiyimdir.Ya da belki de kullanıcı bilgilerimi kaybederm bunu sk sık yapıyorum eminim ki bu konuda yalnız değilim.Neyse ben geldim başladım burdayım.
Sizleride bekliyorum..
Tuğçem'den Sevgilerler ..... :)

7 yorum:

  1. Ben geldiiim :))
    Hayırlı olsun blogun, aramıza hoşgeldin :)
    Merak etme birkaç ayda biiir sürü izleyenin olacaktır :)

    YanıtlaSil
  2. Noooluuuur ... yorum ayarlarından "kelime doğrulama"yı kaldırıver :)

    YanıtlaSil
  3. ayyyy sultanım hoşgeldiniz inan şuanda sıçrayıvericem sevinçten :) ablacım nasıl yapabileceğimi bulamadım tarif edersen sevinirim :)

    YanıtlaSil
  4. Sağ üstteki "tasarım"ı tıkla, orada sağda "ayarlar"ı tıkla, "yayınlar ve yorum ayarları"nı tıkla,aşağıya doğru "Kelime doğrulamasını göster " e hayır işaretle... bu kadaaar :)

    YanıtlaSil
  5. Rica ederim şekerim :)
    Ördüklerini bekliyorum :)

    YanıtlaSil

Görüşlerinizi benimle paylaşın..